Merveasya78 Ebruli1903 benimde açık dediler 3ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Darısı inşallah başına canm
Ebruli1903 Miracle_1 ay devlette öyle çekiliyormuş şehir hastanesine gitmiştim kabul etmedim dışarda çektirip getirebilir miyim dedim tamam dediler