Fatmakrkz Kızlar 2 hafta oldu 3-4 gündür Dikişlerim hem kaşıntı hem böyle sızı gibi birşeyler oluyor. Normal mi acaba iyileşiyor mu. Çok çektim dikiş ten hala tam anlamıyla oturamıyorum bile 😖
Balbebek012 Fatmakrkz dikiş kuruyup düşerken kaşıntı oluyor ama kaşımayın siz temiz kuru tutun ayakta çok durmayın hepsi geçiyor
Hanimeh kaşinti iyilesmeye başladığı anlamina geliyormuş bende çok çektim vajinal dikişlerden surekli batikon surdum kantaron yagi surulur mu bilemedim iyilesmesi 20 gunu buluyordu sanirsam