33+2 haftalık gebeyim ve artık rahimde saniyelik süren kasılmalarim oluyor magnezyuma felan yeni başladım normal mi yani doğum yaklaştığı için rahim kendini mi hazirliyor acaba eğer daha uzun sürse felan dayanamam gibi muhtemel sezeryan düşünüyorum zaten