Yarem Merhaba ben 12 haftaligim karaciger enzimlerim yüksek çıktı dr bulantiya bagladi bu durumu yasayip atlatan oldumu
dedimolabilirrr Yarem bende de olmuştu ama şimdiden önlemini almalısın yağlı yiyecekleri tüketmemen gerekiyor bol su içmen gerekiyor Allah korusun dikkat etmezsen sonra kolastaz vs çevirebiliyor. Paketli gıdalar abur çubuk vs tüketme özellikle
Yarem dedimolabilirrr dikkat etmeye çalışıyorum abur cubur tuketmiyorum bulantilarim cok var birde hipoglisemim var seker cok düşüyor tesekur ederim bilgilerin icin cnm
dedimolabilirrr Yarem bulantı ilacı kullanıyor musun? Ben 4 ay kullandım Prilam diye bir ilaç doktor yazıyor bulantıyı tam kesmiyor ama baya azaltıyor kusmayı da engelliyor
dedimolabilirrr Yarem sen git söyle ve yazdır hiçbir doktor bu durumda senin kg vermeni veya bağışıklığının düşmesini istemez k yüzden bulantı ilacı verir hatta o da kesmezse serum takarlar