Kızlar bebek arabasında o kadar kararsızım ki delireceğim artık herbirinde kötü yorum okudukça eliyorum arabaları ama şans meselesi de tabii. Ben başta maxi cosi leona 2 almaya karar verdim ama yorumları okudukça elemeye başlıyorum kafamda sonra baginin arabalarına baktım nasıl bilmiyorum tam araştırmadım ama genelde yorumları güzel onda da neo 2, easyfold, nano fold gibi çeşitleri var aralarındaki farkı anlayamadım o yüzden sizin de fikrinizi almak istedim bebek arabaları konusunda