Selamün aleyküm 2. Çocuk düşünüyorum önce de paylaştım,fakat bu aralar bi hevessizlik cöktü üstüme yine.Hem kendim psikiyatri ilacı kullanıyorum hem gündemde yaşananlar,ülkenin ahlaki siyasibdurumu,dünyanın durumu beni geri çekiyor.Dini olarak maddi yönden Rabbime güveniyorum ama ileri de olabilecek savaş vs. durumları beni caydırıyor.Dini hassasiyeti olanlara bilhassa danışmak istiyorum, dinimiz kıyamet kopsa bile ağaç dikin der, bunu evlat sahibi olup coğalmakla bağdaştırabilir miyiz sizce.Peygamber efendimiz sav de coğalın övüneceğim Ümmetimle der.Nasıl bir karar vereceğim bilmiyorum kendi özel sıkıntılarım da var ama ikinci evladımı düşündüğümde tamamlanmışlık, umut, aile muhabbetiyle doluyorum.Siz nasıl ölçüp tarttınız ikinci çocuğu düşünenler olarak?