hilu 2 aylık hamileyim dün çok üzgündüm 5-6 saat falan ağladım üzüntümü çok zor attım. Böyle depresif gün geçirdiğimde acaba stresim yüzünden bebeğe zarar verdim mi kalbi halâ sağlıklı atıyor mudur falan diye aklıma geliyor
kadermirali @hilu yaa canım anne. Atıyordur merak etme. Beden olarak etki etmese bile o da çok üzülmüştür. Üzme kendini, emin ol sürekli yaparsan doğduktan sonra Bebek üzerinde etkisini çok görürsün. Sağlıkla kucağına al inşallah 😊💕