Benim fetalde sonuç çıktı , kız olacak inşallah. Hep tatlı canım çekti normalde çekmemesine rağmen 😂 duygusallık bende de yoğundu hala yoğun 14+3 üm. Bulantılarım hala devam ediyor mide ağrım yanmam var. Bir de sıcaktan çok bunalıyorum hepimiz öyleyiz aslında ama demem o ki bence her zaman bu ekşi tatlı vs tutmuyor. Koca karı testlerinden yapmıştım bıçak makas yüzük vs hep erkek çıktı mesela 😂