Merhaba devlet hastenesinde 12+5de gittim, doktor erkeğe benzettim dedi. Ama değişebilir bu haftalar erken diye de uyardı beni. Daha sonra kesinliği olsun diye daha iyi bir cihazda görebilelim diye 2 gün sonra özel kliniğe gittik. Tam 13 haftalık özellikle sordum cinsiyet belli olur mu deidm evet dediler. Beni muayene etti orda 12+6 çıktım. Doktor inceledi sessiz bir şekilde renkliden baktı. Minik bebeğim oynaşıp duruyordu yani her şey gözükürdü bence. Hatta ben iki gün önce erkeğe benzettikleri için çıkıntı gördüm. Bişey görüyorum ama dedim o değil dedi. Kız dedi. Sevindik çünkü benim tüm belirtilerim kız yönündeydi. Bir tane kızım var aynı belirtileri geçirdim hamilelikte. Garibime gelen bana oran falan vermedi bi de özel doktor. Kızımda da özel doktora gitmiştim 12. Haftada %90 kız demişti. Bu doktor sadcee kız dedi konuşmadı. Bende kararsız kaldım acaba değişir mi sonradan. İki gün önce kemik yapısına göre erkek tahmin ettiler ya.