Subal 2li tarama veya fetal dna dedi bende istemiyorum dedim ne olursa kabülünüz o zaman dedi evet dedim 2lide çoğunlukla otizm teşhisine pozitif deniyor 3lü 4lü tarama için bende kendimi strese sokmamak için kabul etmedim renkli ultrasonda ense kalınlığından da belli oluyormuş zaten