Çatlamanın 9.günü hcg 5.80 çıktı bugün yani 11.gün hcg 0.3 den küçük çıktı . Bende Awox yaptım ilk 5 çıktığı gün yaptığımdan daha belirgin silik bir çizgi çıktı. Labotuvar hatası olabilir mi? Başına böyle bir şey gelen oldu mu. Aynı yerde verdim kanı.