Merhaba hanımlar 5 haftalık gebeydim ben dün akşam lavaboya gittiğimde pıhtı şekilinde iki parça düştü sonradan da hastaneye gittiğimde ultrasonda baktı bişey demedi kanıma baktı düşük yaptığımı soyluuor ama benim sancım da yok kanamam da bu normal mi ?