Kızlar 21 haftalık gebeliğim ve 4 gündür ishal ve mide sancısı çekiyorum kıvrandırıyo resmen özellikle her yemek sonrası aynı şeyleri yaşıyorum böyle bir durum yaşayan oldumu hiç suyuma falan dikkat ediyorum ama yinede geçmiyor bana önere bilceginiz birşeyler varmı haşlanmış patates nişasta yoğurt falan denedim ama geçmiyor ne yaptıysam yemek yiyemiyorum