Yeliz1308- 6+2 deyim tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım ara sıra kahverengi akıntılarım oluyo günde 4 kere olduğu da oluyo ama 2 saat arayla falan yaşayan varmı
gozdenefes Yeliz1308- bende ilk haftalarda kahverengi lekelenmeler yaşamıştım doktor fitil verdi geçti mutlaka doktoruna görün ihmal etme