merhaba,
benim de 2 kızım üstün zekalı, ilk çocukta çok üstüne düşmedik özel eğitim aldırmadık büyük hata yaptık, çok sıkıntılar yaşadık halada uğraşıyoruz desem yeridir. 2. de çok araştırdık bu konuları ve Anadolu yakasında TÜZYEV ’e gönderdik. 3. senemiz ve çocuğumuzda ki değişim dönüşüm inanılmaz. her anlamda kızımızı da bizi de çok desteklediler. kızımızda çok mutlu bizde çok mutluyuz. bir görüşün derim.