Merhabalar stresli olduğum için sizlerden akıl almak istedim. Gebelik sürecimde sabit 12-8 tansiyonum vardı fakat son bir aydır tansiyonum 14,15,16 seyrinde ilerliyor. Gebelik zehirlenmesi olduğunu düşünmüyorum çünkü günlük hayatıma etki eden herhangi bir belirti yok. Mide bulantısı baş dönmesi vb giibi bir belirti yok. Doktorumla görüştüm Salı günü nöbetçiyim gel belki yatışını yaparız dedi . Suni ya da fitil istemiyordum doğal olsun istiyordum ama bebeği de riske atmak istemiyorum. Çok kafam karışık. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ?