cnsesr kızlar merhaba ben antalyada yaşıyorum. 5 haftalık hamileyim ve bir doktora başlayacağım. normal doğum istiyorum ona göre bir doktora başlayacağım artık hep sezaryene yönlendiriyorlar biliyorsunuz… öneriniz var mı acaba ?
cizgilidefter cnsesr ben de bugün itibariyle 6 haftalık oldum. Özel uncalı hastanesi Aliye Nigar Serin’e gideceğim. Yarın da ilk randevum var. Malum Antalya trafiği… o yüzden benim için eve yakınlık tercih sebebi
1sen1ben1debebek cnsesr maalesef normal istiyorum ya da sezaryen diye kendinizi şartlandırmamalısınız.5 hafta daha çok erken bunları konuşmak içinDoğum şeklini ne doktor ne de siz belirlirliyorsunuz aslında son anda bebek karar veriyor.Farz edelim ki bebeğiniz dönmedi kanala giremedi mecburi sezaryen olmak zorundasınız ne yapacaksınız doğurmayacak mısınız çocuğu?Daha çok başındasın keyfini çıkarmalısın dinlenmelisin rahatına bakmalısın canım.Kese ve kalp atışını gördün mü?
menekse242 Mustafa Sağlam, Murat Doruk veya Derya Aksu. Daha önce çok araştırdım, bu doktorlar normal doğumcu