Minikeller38 Kan pırtılaşmam var 2 kalp durması yaşadım korkuyorum. 33 haftalıgım dr aspirini bıraktırdı 38 de sezeryan olacağım erken geldi bana ayrıca 400 oksapar kullanıyorum . Sizler kaçıncı haftada bıraktınız aspirini .
Onurbanuu Minikeller38 kanamam oldu 6 hafftada bıraktım bende oksapar 4bınlık kullanıyorum devam 37-38 kadar dedi
Minikeller38 Onurbanuu yeterli geliyor mu tek iğne ben başından belli ikisiyle ilerledim yeni bıraktım tereddüt içindeyim .
Onurbanuu Minikeller38 suanlık bı sorun yok cok sukur yanı ıkısınıde kullansanız olacak olanın onune gecemezsınız o sekılde dusunmeyın zaten sezerynda kanama sebebıyle bıraktırıyolar hapı
Mavro Bende başından beri coraspirin ve oscapar iğne kullanıyorum. 35 haftaya girdik hapı bıraktırdı. Bakalım igneyi ne zaman bırakırız
Minikeller38 Mavro iğne doğuma kadar kulllacakmışım aspirini kestirdi şuan acil doğum olursa masada kalırsın kanaman durmaz dedi o yüzden bıraktırdı .
tahamommy Minikeller38 26. Haftada aspirini bıraktırdı iğne kullanıyorum o devam sezeryana kadar 38. Hafta gözüküyor şuanlık