busraa12_ 8+1 olduk midem çok şişiyor ayakta durunca rahatsız ediyor bulantı oluyor sizde de aynı şikayetler var mı
ylnydgd busraa12_ ilk 3 ayda, hamilelerin %80inin de olan şeyler 😃 Mide bulantısı için ilaç alabilirsiniz. Umarım 3. Aydan sonra geçecektir hepsi
vanilya_kokusu busraa12_ merak etme kız hepimzide var ilk üç ay zehir gibi geçiyor Allah’ım ben perişan haledeyim kusmaktan
busraa12_ Kusma falan yok Allahtan mideme çok baskı yapacak şekilde hareket edersem bulantım oluyor yoksa çok şükür rahatım
aslicinarr 7+1 deyim. 6.haftamda birden bulantım başladı 2 kez de kusma oldu. Sürekli bulantı hissediyorum gün boyu herşey pis kokuyor. Yemek yiyemiyorum. Allah yardımcımız olsun