Orkidem8 Merhaba arkadaşlar 28 temmuzda düşük yaptım 7+3 kürtaj oldum parça kalmış patoloji aldılar sonucu bu anlayanlar yorumlayabilir mi neden olmuş?
minnakhanimmm Orkidem8 patoloji sonuncundan çok genetik test yaptırın bence orda daha detaylı bakılıyor
Iremm26 Koryonik yapı plesenta oluyor. Desidua kan dedigi kanama olan alan. Bu ikisi birleşince sanırım plesenta kanamasından kaynaklı krem kahve mukus dedigi çocuğa bulasmadan kaynaklı bir kürtaj olabilir. Tabiki net sonucu doktor daha iyi söyler küçük bilgilerimden yararlanarak böyle bir sey soylebilirim sadece. Cok geçmiş olsun tekrardan🫶 Orkidem8
Orkidem8 Iremm26 çok teşekkür ederim çocuğa bulaşma derken biraz daha detaylandırır mısınız ? Tam anlayamadım
Nazli_3009 Orkidem8 sonuç temiz çıkmış temizden kastım patoloji de neden kürtaj oldunuz, ne sorun vardı bilinmez sadece patolojiye giden materyal incelenir. Embriyo bile tam oluşmamıştır genelde plestentaya ait parçalar kanama alanı gibi şeyler çıkar