af_ kızlar 15+3teyimm kız bebiş bekliyoruz inşallah alışverişine ufaktan başlasam diyorum kış bebeği olacak sizce ne alayım neyden başlayayım biraz yardımcı olur musunuz ilk bebiş çok heyecanlıyım❤️💕