Merhaba, son adet tarihime göre 9 haftalık gebeyim. 3 haftadır sürekli kontrole gidiyorum kese var bebek yok, bugün de gittim yine yoksa kürtaj olacaktım ama yolk kese görüldü, 1 hafta daha bekleyelim dedi? Ne yapacağımı şaşırdım. Başına gelen var mı ?