Kızlar selam,
Geçen hafta devlete doktora gittik, doktor kalp atışını gördüğünü söyledi ama dinletmedi, bugün de bi tahlil içim gittim ,rica ettim kalp atışını dinleyelim diye.O da sürekli ultrasonla bakmaya gerek yok gördüm ben dedi, evhamlanma dedi, dinletmedi.
Şimdi çarşamba günü sonuçlar için gideceğim ve bebeğimin kalp atışını duymak istiyorum, tekrar gerek yok derse ne tepki vereceğimi bilmiyorum, sert çıkışmak da istemiyorum ama anne olarak bu benim en doğal hakkım değil mi, siz olsanız ne yaparsınız