yenigelmedimgerigeldim07 sevgi0205 benm bebeğimde vardı gebelikte, doğumdan snra geçer demişlerdi, geçti gerçekten de. İnşallah annede olan da öyle birşeydir. Bozmayın moralinizi. Allah şifa versin