remse46 bugün prodoctorla aynı sonucu gördüm ki perşembe günü hcg değerim 0.28 di. Bu arada gebelik planlamıyorum, dahiliye doktorum gerekli gördüğü için bakıldı regl gecikmemden dolayı. Bugün test yaptım bu sonuç çıktı ve çok da stres yaptım. Birazdan kalkayım da yeniden yapayım bakalım ne çıkacak
Duzenleme:yeniden şimdi yaptım ve silik çizgi çıkmadı tek çizgi