Papatyamom44 Ne zaman raflara çıkar acba kışlıklar 😂 ocak annesiyimde 3. Bebek olmasına rağmen ilki gibi heyecan son noktada Bi kaç şey aldım ama kıyafet sıfır hiçbirşey almadım henüz sizde durumlar nedir
asil15 Papatyamom44 daha çok erken kışlıklar için eylül sonu Ekim gibi cikar herhalde bende mart annesiyim inşallah şuan çok erken diğer gebelikdede 8 ay öncesi çorap dahi almamıştım simdide öyle düşünüyorum büyük bir ihtimalle yine sezaryen olacağı için 8 ayında yada 9 ayında alırım komple eksikleri inşallah 🥰