selocan7 Tek başına kesinlikle çok zor. Ben hep bebegimle ilgilendim annemler sağolsun ev işlerini hallettiler daha yeni yeni ev işlerini yapmaya vakit buluyorum sabah uyuduğu anda kalkıp bütün işlerimi yapyrm akşam yemeği dahil 12den sonra benimki uyandimi hiç bir iş yapamıyorum malesef