imcakir eveeet normal doğurdum 🤭
Yani çok korkuyordum açıkçası bana kalsaydı ben sezaryen istedim ama doktorum asla kabul etmedi sıkıntı yok normal doğuracaksın sen dedi bende dinledim güvendim daha doğrusu kanama oldum 40. Haftada gittim 4 cm olmuşum ama sıfır sancı yatış yapıldı 3-4 saat bekledim ilerleme çok ağır suni taktılar başladı sancılar ama dayanılmaz değildi şiddetli adet sancısı gibi 5 dk bir gel git oluyordu sonra suyum patladı ooo sonrası çok güzel ilerledi 1 saat içinde büyük abdestim var dedim meğerse kafası gelmişti kızımın doktorum geldi kucağıma aldım kızımı 🥰
Zormu çok ama değiyor çünkü bebek çıktığı an herşey bitiyor ve bence inanılmaz zor değil zor ama korkup sezaryene girecek gibi değil bazıları sezaryeni rıza ile oluyorlar üzülüyorum keşke müdahale etmeseler çünkü gerçekten bedeninizi doktorunuz uygun görüyorsa ona güvenin sağlıkla kucağınıza alın aklınıza takılan olursa sorabilirsiniz 🥰❤️