baby0707 aylin_a medstarda almamislardi sezeryan ameliyathane oldugu icin normal doguma aliyoruz demislerdi cogu hastanede boyle diye biliyorum
aylin_a baby0707 medstar Antalya da arkadaşım yeni doğum yapmış , eşiyle birlikteydi ameliyathanede. Ben de doğum yaparken(sezaryen) eşim yanımdaydı
aylin_a baby0707 benim doktorum vitale ve memorial ile anlaşmalı daha dün sezaryen videosu paylaştı . Ameliyathanede doğum yapan kadının kocası vardı.