Zynp03 bir daha kan vermeye uğraşmayın bence. Ben de sağlık ocağında bir kere kan verdim 2500dü doktor bana artık kan vermene gerek yok hastaneye gidersin haftaya dedi. Siz de eğer kanama lekelenme vs olmazsa adetinize göre 5,5-6haftada giderseniz keseyi, 6 ve üzerinde de kalp atışını görürsünüz. Ben de çalışıyordum ondan keseyi görmeye gitmiştim 5+5te ardından bir de 7+2 de kalp atışı için gitmiştim