Kızlar merhabalar 6+2 den selam, yediğim içtiğim zehir oldu 2 gündür
Kahvaltı yapıyorum direkt çıkarıyorum öğleden sonraya doğru geçiyor ama 2 gündür perişan oldum
Acile gittik kadın doğuma gidebilirsin yapabileceğim bi şey yok ilaç yazmayacağım kadın doğum yazsın dedi, çubuk felan yiyorum ama çok kötüyümmmm :(
Olumlu şeyler duymaya ihtiyacım var :( kimseye hamşleliğimi söylemediğim için kimseden fikirde alamadım