Cinars16
Arkadaslar iyi geceler insallah kismetse mayista ilk dogumumu bursaa zubeyde hanim hastanesinde yapicam bi korkum var sezeryam dogum olursa bebegimi ilk kime goturuyolar ben goremiyorum sonucta uyandigimda odama getirirler bu surecte bebek nerede kaliyor cok korkuyorum basina birsey gelicek kacirilcak yada kariscak gibi normal dogum
Olursa zaten gorucem hemen insallah normal olur kafama cok takildii lutfen bilgili arkadaslar beni rahatlatabilirmii 😞