Sevgili annelerim, şu an 7.5 aylık hamileyim göğüs ölçüm hamilelik sürecinde 1 beden büyüdü. Ben doğuma yakın daha da büyür mü yoksa artık büyümesi durdu mu bilemediğim için emzirme sütyeni ve atleti almadım. Hamileliğimin 9. Ayı geldiğinde göğüslerim daha da büyümüş olacak mı yoksa emzirme ürünlerini şu an ki bedenime göre mi alayım? Ve doğumum ekimin ilk haftası olacak o tarihler için emzirme atleti daha mı mantıklı. Belimin açıkta kalmaması üşümemek için.