Kızlar 34+4teyim bugün kontrolde doktor bebeğimin suyunun azaldığını sınırda olduğunu söyledi ve haftalık kontrole çağırdı. Suyunun artması için falan herhangi bir şey söylemedi ben de o an sormayı unuttum siz bu konu hakkında bir şeyler biliyor musunuz ne yapmam lazım?