Yaa gerçekten mi tebrik ederim. Biz daha korunmayı bırakmadık ama kafamda bir sürü soru var. Biz hep tek çocuk üzerine planlar yaptık daha iyi şartlarda olsun diye ama 2. Çocuk olursa belki de hepsini yapamayacağız, çocuğuma ihanet gibi geliyor. Bir yandan da kardeşsiz kalmasını istemiyorum.