Nz1 Yaklaşık bir saattir sağ karın ve kasık arasında bi ağrı var. Dayanılmayacak gibi değil ama kendini hissettiriyor gene de. Karnımın sağ tarafı sola göre biraz daha şişkin. Bebek sağa toplandığı için ağrıyor olabilir mi acaba?
Sema2019 Nz1 merhaba naptnz geçti mi acaba benmde aynen tarif ettgniz gibi ağrım var ne yapacagmi bilemedm