Mrblar 29+5 haftalık hamileyim cuma gününden beri hastanede yatıyorum enfeksiyondan böbrek büyümesinden idrarda protein ve ayriyeyten kan değerlerim 8 düşmüştü cumartesi günü hem beyaz hem kırmızı kan verdiler iki gündür her sabah kanıma bakıyorlar ama yükseleceğine şuan 7.7 düşmüş korktum bende haftasonu diye doktor yoktu bugün gelecek ama hala gelmedi kan nakli olanlar sizde herhangi bir sorun oldumu ?