Karumrysa Oğlum olcak inşallah asil ismini düşündük çocuğuna koyan var mı ya da tanıdık olan nasıl oluyorlar kızlar
ikbalb Karumrysa benim bi arkadaşım oğlum olursa Asil Han koyucam demişti aşırı hoşuma gitmişti bence çok güzel isim☺️
Deletedmom_247 Karumrysa çok yakın kız arkadaşım çocuğuna asil ali ismini koydu. O kadar uysal,akıllı ve zeki bir çocuk ki maşallah. Fakat tüm hepimiz ona aliş diye sesleniyoruz :)
Deletedmom_297 Karumrysa kuzenim 4 yıl önce koydu tabi ozamanlar kimsede yoktu şimdi popüler oldu yiğenim çok kibar adı gibi asil duygusal merhametli bir çocuk
Ayseguls_baby Karumrysa Eşimin arkadaşının ismi Asil Karan. Çok tatlı çok akıllı bir çocuk 3 yaşında ❤️ Ben de bekarken Asil Kaan ismini çok beğenirdim ilerde oğlum olursa koyarım diyordum eşimin arkadaşı kaptı ismi 😀
Karumrysa Ben de çok beğeniyorum iki isim koymak istemiyorum soyadımız çok uzun :) o yüzden tek Asil nasıl olur bilemedim
vilanelle Karumrysa bana gerçekten köpek ismi gibi geliyo ve nasıl herkesin bu kadar beğendiğine şaşırıyorum:)) 3 çocuktan birinin adı da asil
Busraao Karumrysa 5 yaşında uysal akıllı anlayışlı zeki bir çocuk :) küçüklüğünden beri algılarının çok açık olduğuna inanıyorum
Turuncukelebek Karumrysa bende çok istiyorum o ismi ama. Eşim asla beğenmedi. O yüzden koyamadim yoksa bende asil koyacaktım. Bence çok güzel bir isim
ozlembasakz Turuncukelebek bende asil istiyorum benim eşimde beğenmedi saçma diyor köpek adı gibi ne alaka ya