Selamlar . Hiç bir şey şart değil unutmayın. Çalısan anneyim 3.ye gebeyim bu karar sizinle alakalı yani. 2 kardeş şu an birbirlerine çok şey öğretiyor kavga da ediyorlar güzelde oynuyorlar . 2. Doğduğu zaman zor oluyor ama oyun arkadaşı abisi oluyor ileriki yıllarda her şeyin avantajı olduğu gibi sez ajantajı da vardır . Önemli olan ben bu çocukları Hakkı ile yetiştirebile miyim sorusu gibi geliyor bana