Zehraasmoms 13-cü haftadan kasık ağrılarım daha çok artdı , hiss edile bilir oldu. Bu normalmı acaba? Eskiden bu kadar olmazdı rahatdı. Kontrole yeni gitmişdim birşey yoktu şükür. Siz de bu haftalarda ağrılar arttı mı? İki tarafda da ağrl var
elifcnz Zehraasmoms bende 14.haftadayım evet benimde bu hafta bazı günler ağrılarım oldu. Hatta bıçak saplanır gibi. Enfeksiyon diye korktum ama ertesi günü geçti. Kontrol 16.haftada bekliyorum bende
um01 Benimde ilk hamileligümde inanılmaz derecede çoktu özellikle geceleri uyuyamıyordum doktorum magnezyum yazıyordu ama ona rağmen çoktu şimdi yeni yeni hamileyim sanki bundada böyle olacak gibi böyle bi minik bir kaşık ağrısı vuruyor şimdiden. Bir problem olsaydı derdi o zaman doktorum