Mrb kizlar 31+2 haftalık hamileyim bugün gece iki den sonra belim öyle bı agirmaya başladı ki ne yatabilir ne otura biliyorum ne durabiliyorum feci ağrı var sancım yok bebek hareketli maşallah ama ağrıdan uyuyamıyorum ayakta uyukluyorum gözüm kayıyor uykuya ama yok uyuyamiyorum nasıl geçer bilgisi olan var mi