snycl prenses99 ani hareketlerde gerilme gibi bir şey oluyor batıyor geçiyor anlık. Bu ağrı başladığında sürekli oluyor sağa sola dönmekle artmıyor galiba dikkat etmedim hatta hep yan yatıp elimi koyuyorum
ikball1 Kızlar 6+5 akşam üzeri sanci girmeye başladı sol tarafta daha çok ama makatta vuruyor gaz sanciisi diye düşünüyorum inşallahta öyledir yürürken fln acıma oluyor makatta hastaneye gitmelimiyim ilk gebeligim kanama fln yok
snycl ilkannelik1 yok daha gitmedik kese görmeye gittiğim günden beri. 28gibi gidicem cuma günü bakalım
Mineldeva0 snycl korkma hiç bişey olmayacak inşallah ben 6 haftalığım dün gece sancım çok oldu mesela bugün doktora söyledim önemsemedi bile gayet normal büyüyor ve damarlar çekiliyor dedi bol uzunmaya bak canım
Ssdg snycl bence çok normal bende senin gibiydim çok ağrım vardı.. sanki adet oluyor gibiydim 12. Haftaya kadar böyle oldu geçti sonra
aden0011 Kızlar merhaba bende yeni öğrendim hamile olduğumu. Şuan uyhulamaya göre 4+6 günlük hamileyim kese için ne zaman doktora gitmeliyim. Benimde sol kasığım ve sol bacağım ağrıyor