cananedp inşallah Rabbim aratmadan nasip etsin 🤲🏻
Bizimde öyle oldu ilk hemen istediğimiz ay tutmuştu ama ikinci 1,5 yıl olmadı hemde hiçbir problem yokken.. ovülasyon testini bi kaç ay üst üst yaptım yumurtlama günlerimi takip ettim vs olmadı sonra bıraktık artık ne zaman olursa diye o ay tuttu minik mucizem 🥰 yani biraz da nasip ve kafaya takmamakla ilgiliymiş gerçekten