Busraaaakkk çikolata kıstı yasmin ile eriyen bir kist değil ama ben aylarca yasmin kullandım geçmedi sonra uzun süre visanne kullandım adet olmadım kist büyümesin diye bir buçuk yılın sonunda rahim filmi çekildim tüpler açıktı altı ay bekleyeceğiz dedi doktorum olmazsa aşılama yapacağız dedi altıncı ayda kendiliğinden hamile kaldım şükür kızım dört yaşına geldi şimdi ikinciyi düşünüyorum yine bir yıla yakındır olmadı bu ay da olmazsa tekrar rahim filmi çekecek doktorum kistler tüpte yapışıklık yapabiliyor diye belki de sizin tam çikolata kıstı değil basit kisttir yasmin erittiğine göre