Arkadaşlar kızım 4,5 aylık 2 gündür aşırı bir huysuzluk var sürekli kucak istiyor kucakta uyumak istiyor normal de yapmaz verem aşısının yeri de yeni şişip kabuk bağlamaya başladı bununla ilgisi olabilir mi ya da başka bir durum mu var dişleri de sertleşmeye başladı zaten 3. Ay da şişmişti sağlık sorunu yok doktora daha cumartesi kontrole gittik kendi keyfi için mi acaba bir sorunu mu var bir de uyku da aşırı ağlıyor malesef sürekli kulaklarını avuçlayıp çekiyor