haticece1 Haftadan beri erken gelmek için çırpınan bebişim şimdi gelmek istemiyor sanırım, 39+5 de şimdi de gelmemek için çabalıyor gibi ne yaptıysam doğumu başlatamadım sizler nasıl doğumu başlattınız yardımcı olursanız😊
Kbr777 haticece1 benimde 39+5 gelmesini çok istiyorum artık valla dayanacak gücüm de kalmadı Siyatik bacak ağrısı çekiyorum çok zorluyor bir an önce gelseler keşke
ikincibahar_08 Benim kızımda oyle 27. Haftada 3 cm açılmam oldu 5 gün hastanede yattım doğum başlamasın diye sonra 40+5 te suni sancıyla zorla doğurdum bebişlerin keyfi ne zaman isterse o zaman geliyorlar