gursoyfatma ben varım🤰🏼🙋🏼♀️ Mayıs sonu inşallah orada doğum yapacağım. Hastaneden genel olarak çok memnunum. Yaklaşık 6 yıldır aynı doktora gidiyorum eskiden Kadıköy Acıbadem’deydi. Altunizade açıldığından beri oraya gidiyorum. Geçen yıl annem rahim ağzı kanseri ameliyatı oldu ve devamında tedavisi yine orada yapıldı. Herşeyden çok memnun kaldık, çok şükür annem de sağlığına kavuştu. Ben de Aralık ayında 2 gece yattım grip nedeniyle kadın doğum katında. Özel sağlık sigortanız varsa veya ekonomik durumunuz elverişliyse mutlaka tavsiye ederim.