Yasemin0642 Kızlar kurumsal bir firmadayım. 32 de çalışabilir almıştım. Onda bi skntı yok sistemde e devletten görünüyor rapor. 35 de de çalışamaz raporu aldım izne ayrıldım iş yerine hmn o gün bildirdim. Ama çalışamaz raporum sistemde gözükmüyor. E devletten e nabızdada raporlarımdan göremiyorum. Sgk aradım aslında ama raporum bitince orda gözüküceğini söyledi ama içimde çok kanaat getirmedi. Bu raporu alanlardada bu şekilde oldumu acaba. Yoksa sgk nın kendisine gidip yüzyüze sistemdenmi bakılsın hastanenin bi eksikliği varsa ona göre gidiyim hmn.
Simisu Yasemin0642 bende de aynı şekilde oldu. 36da ayrıldım sistemde 32.hafta aldığım rapor gözüküyor önce güncellenecek dediler sonra işyerinin muhasebesini aradım kontrol etti bir sıkıntı yok doğumdan sonra güncellenecek dedi. Beklemedeyim henüz doğurmadım
Tazeanne2016 Ben direk 32 de ayrıldım , raporumu iş yerine iletmiştim zaten , e nabıza bir hafta 10 günde falan düştü benim de