Bugün WC gittim altımda peçete vardı peçeteyi aldım epey bir ıslaktı peçete hatta elime de geldi. Hemen hastaneye gittim yarım saat içinde. Doktor vajinal akintin çok dedi. Altan muayene ederken. Sonra test yaptı amnisure testi. Bu suya konulandan negatif çıktı. Muayene etti nts bağlandım falan bir 20 dk sonra silik bir çizgi çıkmış gidebilrsin sıkıntı yok demişti son dk bir daha baktı silik çizgi. İçimiz rahat etsin araştırma Hastanesi’ne git dedi oraya da gittim. Orda da kaset olan testen yaptı negatif çıktı. Çocuğun suyu olsa pozitif çıkardı dimi. Kafam alak bulak oldu. Pozitif çıkan arkadaşlar hemen mi çift çizgi çıkmıştı