gonulaygan Güzel anneler Polatlı da devlet hastanesinde takipliyim. Doğum konusunda biraz tedirginim; ebelerin tavırları, dikişler vs biraz korkutuyor beni. Sizin tecrübeniz Nasıldı. hangi doktorla ilerlemiştiniz ?
Gofretinannesi gonulaygan bi arkadaşım yaptı doktorundan çok memnundu ama gitti başkası kadın bi doktora yaptırdı kızı bildigin yarmışlar dikişleri bir uçtan diger uca zaten belli bir kaç doktor vardı en iyisi bunu yapmış
Gofretinannesi gonulaygan özeldeki osman hocadan çok memnun herkes ama ben zeynebe gitmiştim çok sevdim
gonulaygan Gofretinannesi kimi iyi kimi kötü diyor. İnsan tedirgin oluyor ister istemez. Şu anki doktorum çok iyi memnunum ama doğum farklı bir şy insan güvende hissetmk istiyor hem bebek için hem kendi için.
Gofretinannesi gonulaygan ayşegüldü sanırım ona gitmiştim kızı gereksiz kesen oymuş ben taşındım tabi daha gitmedim
gonulaygan Gofretinannesi ayy allah korusun, arkadaşınıza geçmiş olsun. Kötü bir tecrübe olmuş onun için. Benim doktorum arzu karaduman çok ilgili, sorulan her soruya hiç ters bir cevap vermiyor.bakalım nasıl ilerleyecek süreç.
nuraybyrm Ben de bu hastanede doğum yaptım. Doktorlar ilgiliydi hastane doğum için iyi ama normal doğumu ebeler yaptırıyor ve dikişleri de onlar yapıyor. Benim dkişim çok azdı ama kötü dikmişlerdi sadece bu konuda memnun değilim. Başka her konuda çok ilgili yeterli bir hastane bence
gonulaygan nuraybyrm geçmiş olsun, sağlıcakla büyütün evladınızı🌸 korkuyorum inşallah sıkıntısız doğum yaparım ben de
gonulaygan Glsm79 sizin az kalmış. amin hepimizin inşallah. Kolaylıkla kucağınıza alın. Ölrü, bahtı güzel olsun🌸
cinyuranne ebru1095 24 oldum arkadasim. Siz kaçıncı haftadasiniz. Burada fehime hocaya gidiyorum ama ssvd denemek istediğim için bilkente de yönlendirdi. Normal doğuma uygunsun dedi. Bi ayağım orda bi ayağım fehime hocada. Emine hocaya da bi gitmek istiyorum. Onu da çok iyi dediler. Siz hic gittiniz mi
ebru1095 cinyuranne bende 28 haftalıkım bilkente 2kere gittim detaylı için dediginiz hocayı bilmiyorum ama doktorumdan memnunum burda doğum yapmayı düşünüyorum
cinyuranne ebru1095 ben cok memnun kalmıştım burdan. Ilk doğumum buradaydı. Sadece sezeryan sonrası normali burası denemeyiz dedi. O yüzden bilkente gidiyorum. Geçen hafta ayrıntılı icin gittim geldim